Ada orang jumpa hantu Altantuya?

hantu

Aku jumpa gambar ni kat Cursing Malay. Korang rasa ada sesapa nak saman paper Korea ni tak? Pelukis asal jangan tanya aku. Aku tak tahu !

najib-razak-dalam-paper

Berita penuh kat sini The Korea Times > Opinion

Cis, mentang-mentang la kat Korea takde ISA !

Similar Posts:

19 Replies to “Ada orang jumpa hantu Altantuya?”

  1. huuu..diorang ingat Najib tu pembunuh Altantuya eh?Betul ke Najib yg bunuh? politik je sume tuu ..hehe =)

    encikizzats last blog post..N95 running Windows 3.0

    Reply

    life4hire Reply:

    jawapan nyer..hanya Tuhan saja yang tahu..tapi kalau tiada pokok..masakan pokok bergoyang..betul tak? mungkin secara langsung tak ada..tapi kaitan rapat mungkin ?

    Reply

  2. negara luar smua da kecoh, da tduh najib terlibat. aduii..teruk btul. tp pelik jgk,klu da dato najib dtuduh, asal xmasuk mahkamah langsung????? bela diri laaa!

    j_hafizs last blog post..Testing AW Survey

    Reply

    life4hire Reply:

    jawapan tuh kena tanya sendiri kat dia..aku pon tak reti nak cakap…ada motif dia sendiri gamak nyer

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge